پیام تبریک رییس دانشگاه کوثر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

پیام تبریک رییس دانشگاه کوثر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

رئیس دانشگاه کوثر طی پیامی میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را تبریک گفت

در متن این پیام آمده است

 بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام (ره) است تجلی اتحاد و وحدت دشمن شکن امت اسلام در برابر استکبار و در حقیقت خنثی کننده توطئه های نفاق افکنانه آنان است. در این هفته است که روح اخوت اسلامی درپیکره اجتماع، بیش از پیش زنده می شود.

ماه ربیع الاول یاد‌آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

با فرا رسیدن هفته وحدت بار دیگر شمیم دل‌انگیز رسالت و نسیم آرام‌‌ بخش عترت در جهان اسلام وزیدن گرفت و نام و یاد پیشوای امت، همگان را به عصر نبوت رهنمون شد.

فرهنگ وحدت و همدلی و برادری، زمینه‌ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است و نامگذاری هفته وحدت اقدام مدبرانه و عالمانه‌ای بود که توسط حضرت امام خمینی(ره) برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انجام شد و امروز همه ما وظیفه داریم که در راستای هدف بزرگ حضرت امام (ره) تلاش و کوشش نماییم.

اینجانب، میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت، رسول همدلی و وحدت، علمدار عدالت و برابری حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین میلاد فخر عترت و نبوت، بنیانگذار و موسس فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) را  به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، مسلمین جهان و همکاران بویژه خانواده دانشگاه کوثر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

علیرضا حسینی

رییس دانشگاه

1400/08/02