پیام تبریک رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت ولادت حضرت مهدی موعود (عج)

پیام تبریک رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت ولادت حضرت مهدی موعود (عج)
اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّی تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا" بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرَّاحِمِین
وجود بقیه الله الاعظم، اصلی ترین نیاز بشر امروز است و ظهور وجود نازنین ایشان به تصریح پروردگار، نویدبخش حکومت جاودانه صالحان و مستضعفان بر این کره خاکی است. امروز جهان تشنه معنویت و عدالت است و بشریت بیش از هر زمان دیگری، حکومتی فراگیر و عدالت گستر را بی ‌صبرانه انتظار می‌کشد.
سالروز این میلاد خجسته به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است که به حق شایسته سرافرازان و دلاورانی است که همواره در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها و تأمین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش دارند و بی‌تردید به همت این نیروهای با ایمان و متدین بسیاری از توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی یکی پس از دیگری با شکست روبرو شده است.
اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی حضرت حجت بن الحسن العسکری (ع) را به جامعه دانشگاهی و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض کرده از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را خواستارم.