رئیس دانشگاه کوثر

پیام تبریک رئیس دانشگاه کوثر به‌ مناسبت اعیاد شعبانیه

پیام تبریک رئیس دانشگاه کوثر به‌ مناسبت اعیاد شعبانیه

رئیس دانشگاه کوثر در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه؛میلاد با سعادت امام حسین (ع) "روز پاسدار" و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) "روز جانباز" و ولادت سید الساجدین امام زین العابدین (ع)را تبریک گفت.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه کوثر متن پیام دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) که به عنوان "روز پاسدار" و "روز جانباز" نامگذاری شده است را گرامی می داریم.

 

پاسداران و جانبازانی که با تاسی از نهضت عاشورا و با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی با جانفشانی دلاورانه خود در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن وظیفه‌ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با قامتی استوار و دلیرانه در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان این مرز و بوم  ایستادند و منشأ غرور ملی پایان‏ناپذیری برای ملت سلحشور ایران اسلامی را رقم زدند.

بدون تردید حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های پاسداران سرافراز و ایثارگری جانبازان عزیز در دستیابی و توفیقات دولتمردان جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه سیاست داخلی و خارجی  تاثیر گذار بوده است.

اینجانب روز پاسدار و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت امام سجاد (ع) را به خانواده معظم شهدا،  پاسداران و جانبازان گرانقدر تبریک عرض نموده و ایستادگی همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره گیری از آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.