پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، متن پیام تبریک دکتر محبوبه معین مقدس به شرح ذیل است:

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

رییس دانشگاه کوثر در پیامی ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به دانشجویان و جامعه علمی تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، متن پیام تبریک دکتر محبوبه معین مقدس به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم
بی‌شک حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر ۱۳۳۲، در تاریخ این سرزمین، مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری، استقلال، آزادی و حقیقت‌جویی دانشجو است. نماد و نشانی از این که دانشجو، این جوان آرمانگرا، در کنار جستجوی علم و حقیقت، دغدغه عدالت نیز دارد و نسبت به مشکلات جامعه خویش حساس است. لذا این روز فرصتی مغتنم برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی است که همواره نقش فعال و موثری در پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند. 
این‌جانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جنبش دانشجویی، فرارسیدن ۱۶ آذرماه، روز دانشجو را به کلیه دانشگاهیان کشور به ویژه دانشجویان پرتلاش دانشگاه کوثر تبریک عرض می‌نمایم. امید است که  با شور و نشاط علمی و امید به آینده در کنار سختکوشی و پشتکار، مسیر پر فراز و نشیب دوران دانشجویی را با موفقیت طی کنید و هر روز مصمم‌تر از دیروز، با فراگیری علم و دانش، در کنار هم بتوانیم در سایه منویّات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موجبات پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی‌مان را فراهم کنیم و آینده روشن، پر از سعادت و سربلندی برای ایران اسلامی رقم بزنیم.
لازم به ذکر است به همین مناسبت و با همت مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، جشنی با شکوه و با حضور بیش از هزار نفر از دانشجویان در مجموعه ورزشی دانشگاه برگزار شد.