پیام تبریک دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

پیام تبریک دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

هفدهم مرداد گرامی داشت نام و یاد شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگاری می باشد که با قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزودند.

هفدهم مرداد ماه فرصت مغتنمی است که حق گویی، حق جویی و حرمت قلم پاس داشته شود.

 

سلام خداوند بر خبر‏نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی، راویان حقیقت و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند و تحولی که امروز در عرصه رسانه در کشور ما در حال وقوع است، نقطه عطف بسیار مهمی است که به همت خبرنگاران پرتلاش محقق شده است و گام نهادن در وادی خبر و خبرنگاری را می توان تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، وظیفه و وجدان بیدار جامعه و قداست قلم و رسالت خبرنگار دانست.

بی‌‏تردید خبرنگاران، سنگربانان همیشه بیدار و قلب تپنده یک سازمان هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای عموم را فراهم می‏‌کنند.

اینجانب فرا رسیدن روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش این عزیزان را در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری مسئلت دارم.

دکتر علیرضا حسینی

1400/05/17