رئیس دانشگاه کوثر:

نمایشگاه منطقه‌ای مد، لباس و صنایع دستی 7اردیبهشت آغاز به کار خواهد کرد

نمایشگاه منطقه‌ای مد، لباس و صنایع دستی 7اردیبهشت آغاز به کار خواهد کرد

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه لباس، مد و صنایع دستی با همکاری وزارت علوم و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در دانشگاه کوثر از هفت اردیبهشت ماه شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر دکترعلیرضا حسینی، رئیس دانشگاه کوثرگفت: نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه‌ی لباس، مد و صنایع دستی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با محوریت دانشگاه کوثر هفتم اردیبهشت ماه 1398 برگزار خواهد شد.

حسینی ادامه داد:۱۰ استان در این نمایشگاه که از تاریخ 7 الی 11 اردیبهشت برگزار می‌شود، حضور دارند. استان‌هایی مانند آذربایجان‌های غربی و شرقی، خراسان‌های رضوی و جنوبی، گلستان و سیستان از جمله استان‌های حاضر هستند.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان داشت: ارتقای توانایی و مهارت دانشجویان دختر برای ورود به بازار کسب و کار، ترویج فرهنگ پوشش ایرانی-اسلامی و پاسداشت هویت ایرانی و اسلامی از جمله مهم‌ترین اهداف ماست که در این راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود وزارت علوم و سازمان‌های مرتبط استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ای نمایشگاه در قالب صنایع دستی چوبی، شیشه ای، سنگی، پارچه ای، فرش و گلیم و لباس‌های سنتی دایر خواهد بود.

دکترحسینی با بیان اینکه غرفه ها با دو محوریت تشکیل می شوند بیان کرد: محور اول به دانشجویان دختر اختصاص پیدا می‌کند و بخش دوم به بانوان کارآفرین و تولیدکننده استان تعلق می‌گیرد که بتوانند تولیدات خود را به نمایش بگذارند .

وی با بیان این که بازدید برای عموم علاقه مندان آزاد خواهد بود، ابراز کرد: این نمایشگاه از 7 اردیبهشت در محل بازار بزرگ امام رضا(ع) بجنورد( بازار روز) از ساعت ۹ تا ۲۱ میزبان علاقه مندان است.