نشست رئیس دانشگاه با نماینده انجمن مردم نهاد خراسان شمالی‌های مقیم تهران و البرز

نشست رئیس دانشگاه با نماینده انجمن مردم نهاد خراسان شمالی‌های مقیم تهران و البرز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، روز شنبه 28 آبان 1401 رئیس دانشگاه کوثر با امیر دریادار علی وفادار دیدار کردند.

در این دیدار دکتر محبوبه معین مقدس ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به امیر دریادار علی وفادار، بازنشسته ارتش و نایب رئیس هیات مدیره انجمن خراسان شمالی‌های مقیم تهران و البرز، معرفی کوتاهی از دانشگاه کوثر ارائه داد و گفت: این دانشگاه برای تحصیل و توانمندسازی بانوان گام‌های بلندی برداشته و مورد اقبال بانوان سراسر کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به افتخارات دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه در عمر ده ساله خود، افزود: تمامی این افتخارات در حالی محقق شده است که این دانشگاه تاکنون هیچ فضای فیزیکی نداشته و تنها پروژه ساختمانی، پروژه ۱۹مهر است که شروع آن از محل بودجه سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 91 تامین اعتبار شده است.

دکتر معین مقدس با اشاره به عدم برخورداری دانشگاه از خوابگاه دولتی و مشکلات اقتصادی دانشجویان دانشگاه در خصوص تامین هزینه‌ خوابگاه‌های خصوصی، افزود: دانشگاه با جذب کمک خیرین از طریق بنیاد خیریه دانشگاه سعی کرده است تا حد ممکن این مشکلات را مرتفع نماید. اما با توجه به اینکه دانشجویان این دانشگاه بعضا از خانواده‌های کمتر برخودار هستند، نیاز به ساخت خوابگاه به شدت احساس می‌شود. لذا کمک خیرین در آموزش عالی به خصوص به دانشگاه کوثر می‌تواند عملیات ساخت خوابگاه را سرعت بخشد.

علی وفادار، ضمن ابراز خرسندی از دعوت دانشگاه کوثر، گزارشی از فعالیت‌های انجمن خراسان شمالی‌های مقیم تهران و البرز ارائه داد و گفت: هم استانی‌های فرهیخته‌ای داریم که در سراسر کشور در حال انجام کارهای اقتصادی و فرهنگی بزرگی هستند و این انجمن سعی دارد که این نخبگان را شناسایی کرده و ضمن معرفی آنها به عنوان چهره‌های شاخص، با ارتباط گیری موثر با آنان بتواند، فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی در استان را متحول نماید.

عضو هیات امنا انجمن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه کوثر، تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت‌های تمام نهادهای مردمی به خصوص انجمن خراسان شمالی‌های مقیم تهران و البرز استفاده کنیم و بتوانیم آنچه که شایسته دانشگاه کوثر و دختران ایران زمین است را رقم بزنیم.