رییس دانشگاه کوثر از ارتقای یازده پله‌ای این دانشگاه در جدیدترین رتبه بندی دانشگاه‌های کشور از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام" ISC "خبر داد.
 
 دکتر علیرضا حسینی با اعلام این خبر، بیان داشت: در رتبه‌بندی جدید دانشگاه‌های کشور که به تازگی از سوی پایگاه استنادی جهان اسلام اعلام شده است، جایگاه دانشگاه کوثر با ١١ پله صعود از رتبه ۴۲ در سال گذشته به رتبه ۳١ کشور و نخست استان ارتقا یافته است.
 
وی افزود: دانشگاه کوثر در این رتبه بندی در بین دانشگاه‌های کشور از بازه ۵۰-۴۱ در سال ۹۷-۹۶ به بازه ۴۰-۳۱ در سال ۹۸- ۹۷ ارتقا یافته و بالاتر از بسیاری از دانشگاه‌های دیگر قرار گرفته است.
 
دکتر حسینی افزود: رتبه‌ بندی دانشگاه‌‌های کشور هر سال از طرف ISC و بر اساس معیارها و شاخص‌های پنج‌ گانه پژوهشی، آموزشی، وجهه بین‌ المللی، تسهیلات و امکانات و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی انجام می‌گیرد.
 
رییس دانشگاه کوثر دستیابی به این موفقیت و رشد دانشگاه در زمینه‌‌های علمی، بین‌المللی، پژوهشی و آموزشی را مرهون تلاش بی‌وقفه اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارمندان برشمرد و اظهار امیدواری کرد شاهد پیشرفت و توسعه دانشگاه کوثر در تمامی حوزه‌ها باشیم.