دکتر بیگ زاده، معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه کوثر

سفر مقام معظم رهبری به اندازه یک دهه استان را توسعه داد

سفر مقام معظم رهبری به اندازه یک دهه استان را توسعه داد
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر بیگ‌زاده با تبریک ایام الله دهه فجر و بازگشت شکوهمند حضرت امام خمینی (ره) به مهین اسلامی و رحلت عالم ربانی آیت الله صافی گلپایگانی و خیر مقدم به معاون محترم وزیر علوم تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر داداش پور به دیار 3000 شهید خراسان‌شمالی بیان داشتند که دانشگاه کوثر در یک دهه عمر خود با دو مسئله روبرو بوده است.
 معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: مسئله نخست، آمایش آموزش عالی بود. با مطالبه‌ای که بین خانواده‌های استانی و کشوری و خواسته‌ی نماینده معزز ولی فقیه، نماینده محترم مجلس خبرگان و دیگر مسئولین استانی وجود داشت با حمایت وزارت علوم در شورای انقلاب فرهنگی مصوب شد تا این دانشگاه به صورت مستقل به حیات خود ادامه دهد.
 دکتر بیگ‌زاده ادامه داد: مسئله دوم، فضای فیزیکی دانشگاه کوثر می‌باشد که در سفر سال 1391 مقام معظم رهبری به استان، که به گفته سازمان مدیریت و برنامه ریزی این سفر، به اندازه یک دهه استان را توسعه داد، زمین و اعتبارات لازم در حوزه تملیک برای فضای فیزیکی دانشگاه کوثر اختصاص داده شد که پروژه 19 مهر با 90 درصد و فاز دوم  آن با 75 درصد پیشرفت فیزیکی با کمبود اعتبار مواجه است و مطالبه جدی استان است که با اتمام این پروژه، دانشگاه کوثر به خواسته حقیقی خود برسد.
وی در پایان از زحمات دکتر علیرضا حسینی که به مدت سه سال در خدمت خانواده بزرگ دانشگاه کوثر بود تقدیر و تشکر کرد و برای خانم دکتر معین مقدس که مسئولیت سنگین مدیریت دانشگاه را بر عهده گرفت است آرزوی توفیق و پیروزی نمود.