روابط عمومیها موتور محرکه دستگاهها باشند - دانشگاه کوثر
روابط عمومیها موتور محرکه دستگاهها باشند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملک بهمن شیردل در دیدار با اعضای جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی شهرستان بجنورد با بیان بااهمیت دانستن نقش روابط عمومیها در دستگاهها افزود: روابط عمومیها بدنبال احیای نقش اثرگذار خود در دستگاهها باشند و تبدیل به برند یک سازمان شوند.
شیردل با انتقاد از عملکرد برخی روابط عمومیها افزود: روابط عمومی فقط مستندسازی و اطلاعرسانی نیست بلکه وظایف دیگری از جمله نقش مشاور امین مدیر، پل ارتباطی مردم با مدیر و دستگاه و موتور محرکه دستگاهها دارند.
وی با اشاره به اهمیت شهرستان بجنورد بهعنوان مرکز استان افزود: باید روابط عمومی ادارات شهرستان و عملکرد آنها نیز نسبت به دیگر شهرستانها متفاوت باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بجنورد از روابط عمومی دستگاههای شهرستان خواست: معرفی شهرستان و انعکاس خدمات دولت در حوزه شهرستان باید جدی گرفته شود.
این مقام مسئول با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلش شورای اسلامی و میان دورهای مجلس خبرگان رهبری و اهمیت این دوره از انتخابات افزود: تمام نگاه دنیا به این انتخابات است و دشمن که امروز در همه ابعاد بهویژه در بعد اقتصادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران به جنگ برخواسته است بهدنبال عدم حضور مردم در پای صندوق های رأی است و روابط عمومیها باید با فضا سازی مناسب و استفاده از ظرفیتهای مختلف در حوزه روابط عمومی و رسانهها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و مقابله با توطئههای دشمنان مردم ونظام تلاش کنند و شهرستان بجنورد بهدلیل مرکزیت و بعد جمعیتی از اهمیت ویژهای برخوردار است و باید تلاش ویژه شود.
در این دیدار همچنین اعضای جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرستان بجنورد به بیان دیدگاهها و دغدغههای موجود در حوزه روابط عمومی شهرستان پرداختند و خواستار حمایت بیشتر مدیران ارشد شهرستان از جایگاه روابط عمومی در ادارات مرکز استان شدند.
دکتر محمد غفوریفر مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه کوثر و عضو اصلی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی شهرستان بجنورد گفت: برای شناساندن هر چه بیشتر شهرستان بجنورد، باید روابط عمومیها تلاش گستردهای داشته باشند.