رئیس دانشگاه کوثر در پیامی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت

رئیس دانشگاه کوثر در پیامی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، متن پیام دکتر علیرضا حسینی بدین شرح است:

بار دیگر، مهری دوباره از راه می‌رسد، در این میان، دانشگاه‌ها به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی و کانون تفکر و ارائه هنجارهای ارزش‌مدار در جامعه، با ایجاد فضای پرنشاط و پویای آزاداندیشی و نقد و گفت وگوی سازنده، نقشی بسیار با اهمیت و کلیدی در جهت ارتقای سطح جامعه دارند.

سپاس خداوند عزیز حکیم را که هر ساله با فرا رسیدن  ماه مهر، دانشگاه‌ها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می‌گیرند و با عطر وجود دانشجویان و دانش پژوهان معطر  می‌شوند.

متأسفانه در شرایط فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور پرشور فیزیکی دانشجویان عزیز محروم هستیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک با از بین رفتن ویروس کرونا، دانشگاه‌ها به شرایط عادی برگشته و پذیرای شور، شعف، جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش باشیم.

در شرایط فعلی با همت مرکز آموزش های آزاد و مجازی و با حمایت های همه جانبه برای توسعه امکانات در بستر آموزش مجازی، ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری در این حوزه تا حد زیادی محقق شده است، صمیمانه از همه اساتید و دانشجویان دعوت می نمایم تا به مانند گذشته، با حضور جدی و پرشور به انجام فعالیت‌های آموزشی در این بستر همت گمارند تا گذار از این شرایط خاص با کمترین آسیب به حوزه آموزش، محقق گردد. چه بسا، تلاش و سازگاری امروز برای ارتقای آموزش مجازی، توفیق اجباری برای رشد و تعالی همه جانبه دانشگاه کوثر در عصر ارتباطات دانش بنیان در بستر آموزش مجازی باشد.

اینجانب آغاز سال تحصیلی را به خانواده بزرگ دانشگاه کوثر و به ‌ویژه دانشجویان جدیدالورود که برای نخستین بار به محیط مقدّس دانشگاه گام نهاده‌اند، صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم سال تحصیلی جدید، توأم با سلامتی، تجربیات ارزنده و کسب دانش و مهارت برای اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان عزیز و کارکنان پرتلاش و متعهد دانشگاه باشد.

علیرضا حسینی

01/07/1400