دیدار رئیس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه کوثر با مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان شمالی

دیدار رئیس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه کوثر با مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، قبل از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ دکتر محبوبه معین‌مقدس، رئیس دانشگاه کوثر به همراه اعضای هیئت رییسه با دکتر واعظی مدیرکل صداوسیمای خراسان‌شمالی دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه دکتر معین مقدس، رئیس دانشگاه ضمن عرض تبریک برای انتصاب دکتر واعظی به سمت مدیر کل صدا و سیمای استان و با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها و اقدامات دانشگاه در حوزه‌های مختلف گفت: نقش رسانه‌ها به‌ ویژه صداوسیما در کنار دانشگاه بسیار مهم بوده و فعالیت این دو در کنار هم معنا پیدا می کند.

وی در ادامه به ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت دانشگاه کوثر به عنوان دومین دانشگاه ویژه خواهران در کشور پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه کوثر از ظرفیت های بالایی برخوردار است و در همین راستا می‌توان با همکاری صدا و سیما در زمینه‌های مختلف اعم از تولید محتوا، اطلاع رسانی و تقویت تعامل دوسویه، دانشگاه کوثر را در استان و کشور به جایگاه اصلی خود رساند.

در ادامه دکتر واعظی مدیر کل صدا و سیما استان بعد از استماع، ضمن تأیید ظرفیت‌ها و پتانسیل دانشگاه کوثر اظهار داشت: دانشگاه‌ها به عنوان مهمترین مرجع علمی در کشور هستند که برای رشد و تعالی باید حضور پر رنگ در جامعه داشته باشند و تمامی فعالیت‌های دانشگاه را می‌توان با پیوست رسانه‌ای به استان و کشور معرفی کرد.

 در پایان نشست، طرفین در خصوص ارتباطات و تعاملات بیشتر، گفتگو و تبادل نظر کردند.