دیدار رئیس دانشگاه کوثر با معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

دیدار رئیس دانشگاه کوثر با معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر محبوبه معین مقدس، رئیس دانشگاه، با حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میراحمدی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دیدار و گفتگو کرد.

 در ابتدای این نشست، دکتر معین مقدس، ضمن قدردانی از نگاه ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به دانشگاه کوثر، عنوان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری همیشه از حامیان اصلی دانشگاه بوده است و در موضوع طرح آمایش و ادغام دانشگاه، دفتر نهاد مقام معظم رهبری، توجه ویژه ای به ماندگاری و استقلال این دانشگاه معطوف نمود. این پیگیری های مستمر به ثمر نشست و با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه کوثر از این طرح خارج شد.

 وی در ادامه به ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت دانشگاه کوثر به عنوان دومین دانشگاه ویژه خواهران در کشور پرداخت و گفت: همیشه در دانشگاه کوثر امور فرهنگی و اجتماعی در اولویت بوده و بر همین اساس دانشگاه در سال گذشته توانسته است در چهار شاخص از شاخص‌های تعیین شده از سوی وزارت علوم در رتبه نخست قرار گیرد و هم پای دانشگاه‌های بزرگ و مطرح کشور در این زمینه گام بردارد.

 وی افزود: امور فرهنگی و اجتماعی ویژه بانوان همیشه با نگاه ویژه‌ای از سوی تمامی مدیریت‌های مرتبط دنبال می‌شده است که معتقدیم وجود دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و ارتباط و تعامل مناسب بین این دفتر و متولیان امور به خصوص امور فرهنگی در دانشگاه می‌تواند کمک ویژه‌ای به ارتقا، رشد و پیشرفت دانشگاه در تمامی عرصه‌ها نماید.

 حجت السلام و المسلمین میراحمدی، ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در دانشگاه کوثر عنوان کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، کار فرهنگی یک کار تشریفاتی نیست و باید از قالب‌های کلیشه‌ای رها شود و به فعالیت‌های این حوزه باید روح فرهنگ دمیده شود که باعث ایجاد همدلی و همراهی خواهد شد.

 در پایان نشست، طرفین در خصوص ایجاد زمینه‌های بیشتر برای تعامل دوسویه، گفتگو و تبادل نظر کردند.