بیانیه رئیس دانشگاه به مناسبت گرامیداشت روز قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله شهید بهشتی

بیانیه رئیس دانشگاه به مناسبت گرامیداشت روز قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله شهید بهشتی

رئیس دانشگاه کوثر" محمد‌علی رباط‌‌جزی" در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز قوه قضائیه و سالروز هفتم تیرماه سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از بهترین یاران امام (ره) و انقلاب اسلامی و هفته حقوق بشر آمریکایی، فاجعه هفتم تیر ماه را سند حقانیت نظام اسلامی و یادآور ضرورت هوشمندی و بیداری برابر خط نفوذ و نفاق در جامعه دانست.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه کوثر، در متن این بیانیه آمده است:
 "فاجعه هولناک و غم‌انگیز هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ که منجر به ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهادت ده‌ها تن از نیروهای متعهد، مومن، انقلابی و ولایت‌مدار و طیف برجسته‌ای از شخصیت‌ها، نخبگان و برجستگان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید، از وقایع معنادار و درس‌آموزی است که همواره بایستی در جامعه اسلامی به ویژه برای نسل جوان و آینده ساز کشور مورد بازخوانی قرار گیرد. این فجایع که چه بسا از تلخ‌ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند به ‌ویژه برای نسل امروز انقلاب و میهن اسلامی بسیار الهام‌بخش و عبرت‌انگیز است، حادثه‌ای که بیش از هر موضوعی خط «نفوذ» و «نفاق» در جامعه را یادآور و بر لزوم هوشمندی و بیداری مردم و مسئولین در قبال آن تأکید می‌کند. هفتم تیرماه، اوج تقابل حامیان ولایت فقیه و عاشقان حقیقی امام (ره) و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام با ضد انقلاب، معاندین و منافقین هزار چهره در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی میهن اسلامی به شمار می‌روند که در صحنه آن مظلومیت و عظمت ملت انقلابی ایران و همچنین عمق عصبانیت و کینه‌توزی استکبار جهانی و ایادی مزدور داخلی آنان آشکار شد.

ما دانشگاهیان دانشگاه  کوثر،  ضمن  عرض  گرامیداشت هفتم تیرماه حمایت قاطعانه خود را از سیاست‌های دولت در مقابل سیاست‌های ظالمانه و استعمارگر آمریکا و حامیانش اعلام می‌داریم و با ایمان به فرمایشات خمینی کبیر (ره) و تأسی از رهمنودهای رهبر معظم انقلاب در آئین‌ پاسداشت عروج ملکوتی شهیدان هفتم تیر ماه همراه و همگام با ملت  فهیم و مسلمان ایران در صحنه حضور پیدا خواهیم کرد.

وچه زیباست کلام خداوند حکیم در این مورد که می‌فرماید : " کسانی که قبل از این‌ها بودند نیز مکر وحیله کردند ولی خداوند شالوده آن‌ها را از پایه ویران کرد و سقف را از بالای سرشان برآن‌ها فروریخت وعذاب از جایی که نمی‌دانستند به سراغشان آمد. "  ( نحل / ۲۶ )"

محمدعلی رباط‌جزی

07/04/1397