بیانیه دانشگاه کوثر در محکومیت حمله رژیم صهیونستی به بیمارستان معمدانی

بیانیه دانشگاه کوثر در محکومیت حمله رژیم صهیونستی به بیمارستان معمدانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، جامعه دانشگاهی دانشگاه کوثر ضمن محکومیت این حمله بیانیه‌ای صادر کرد.

 ان‌شاءالله همه‌ی شماها زوال دشمنان بشریّت، یعنی همین تمدّنِ آمریکاییِ منحط و زوال اسرائیل را به لطف الهی خواهید دید. مقام معظم رهبری

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، (حمله به بیمارستان معمدانی) بار دیگر خوی درندگی، سفاکی و ضد حقوق بشری خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل را ندارد.

 اکنون وقت آن است که جامعه بین‌الملل در برابر این جنایت هولناک، سیاست تعامل دوگانه و گزینشی در اجرای قوانین انسانی بین‌المللی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی را کنار بگذارد و این مستلزم اتخاذ موضع جدی و قاطع در رابطه با حمایت از غیرنظامیان است.

 دانشگاه کوثر، ضمن تمجید از شجاعت گروه‌های مقاومت و تبریک پیروزی‌های طوفان الأقصی، حمایت همه‌‌جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد و از همه دولت‌های عربی و اسلامی، آزادی خواهان جهان و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری می‌خواهد که ضمن هوشیاری در برابر دوگانه مزوّرانه «ظلم – مظلوم‌نمایی» این رژیم سفاک، در برابر این جنایات هولناک سکوت و مصلحت ‌سنجی را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند.