برگزاری ویژه برنامه جشن روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت در دانشگاه کوثر

برگزاری ویژه برنامه جشن روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت در دانشگاه کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، ویژه برنامه جشن روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت دوشنبه 24 اردیبهشت با حضور دکتر محبوبه معین مقدس، رئیس دانشگاه کوثر، حضور حجت‌السلام والمسلمین رفیعی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، به همراه اعضای هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه کوثر با اشاره به ولادت حضرت معصومه، روز دختر و همچنین ایام مبارک و پر برکت دهه کرامت عنوان کرد: در ایام عطر شمیم رضوی در فضای کشور طنین انداز شده و به واسطه میلاد انوار الهی فرصت نابی برای رواج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم شده است.

دکتر معین مقدس با بیان نامگذاری چنین روزی به نام روز دختر و جایگاه ویژه دانشگاه کوثر در آموزش عالی بانوان کشور گفت: الگویی نظیر حضرت معصومه (س) برای دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، بسیار حائز اهمیت است و به ویژه برای دانشجویان دختر ایشان اسوه و نمونه ای هستند که باید مورد توجه قرار گیرد. زیرا شما دانشجویان، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری آینده جامعه ایرانی و اسلامی دارید.

در ادامه حجت الاسلام حمید رفیعی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه سلام الله  علیها و آغاز دهه کرامت، عنوان داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ پیامبر اسلام، ایجاد حرکت در میان انسان‌ها بود تا آنها به صورت خودجوش و یک کنشگری فعالانه به مسائل پیرامون خود واکنش نشان دهند. 
 حجت الاسلام رفیعی با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل تصریح کرد: کارنامه این جنایات برای همه، من جمله دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا آشکار شده است و لذا تمام سعی دشمن بر این است که این کنشگری، میدان داری و اثرگذاری میدانی را از بین ببرد. 
وی افزود: مردم مسلمان ایران،  به ویژه دانشجویان و استادان ما به این قبیل جنایات بی‌تفاوت نبوده و این کنشگری دانشگاه‌های ما به دانشگاه‌های امریکا و اروپا رسیده و به امید خدا جبهه حق بر جبهه باطل پیروز خواهد شد.
لازم به ذکر است که افتتاحیه رویداد گوهرناب نیز در کنار این جشن برگزار شد و  این برنامه همزمان از شبکه ی استانی اترک و شبکه ملی خبر2 به صورت زنده پخش شد.