برگزاری جشن معارفه دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی دانشگاه کوثر

برگزاری جشن معارفه دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی دانشگاه کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، جشن معارفه دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی دانشگاه کوثر، با حضور رئیس و جمعی از مسئولین و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد.

دکتر محبوبه معین مقدس رئیس دانشگاه کوثر، در این مراسم ضمن خیرمقدم به دانشجویان آرزوی توفیقات روزافزون برای دانشجویان نمود و استفاده مفید از لحظه لحظه دوران دانشجویی و بهره‌مندی از ساعات زندگی که جبران آن بعدها یا ممکن نخواهد بود یا مشکل است را تاکید کرد.

دکتر معین مقدس گفت: دانشگاه بعد از یک دهه در ساختمان‌های استجاری و پراکنده به یک محیط دانشگاهی و استاندارد انتقال یافت. وی ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن محیط شاداب و پر نشاط برای دانشجویان، آن چه که شایسته دختران دانشگاه کوثر است رقم بخورد.

رئیس دانشگاه افزود: در سال‌های گذشته، با تعریف حوزه علوم انسانی برای این دانشگاه، رشد و توسعه خوبی در رشته‌های علوم انسانی داشته‌ایم اما با تلاش‌هایی که انجام شد، دفتر گسترش آموزش عالی محدویت‌های ایجاد شده در حوزه فعالیت دانشگاه کوثر را لغو نموده و موافقت خود را با توسعه کلیه رشته‌های دانشگاهی، اعلام نموده است. در نظر داریم با توسعه زیرساخت‌ها در دانشگاه، شرایط تحصیل دانشجویان در کلیه رشته‌های دانشگاهی به خصوص رشته‌های مورد علاقه بانوان را فراهم کنیم. وی در انتهای سخنانش از تلاش‌های دانشجویان شورای صنفی دانشگاه، که برای کیفیت بخشی خدمات در حوزه‌های رفاهی دانشجویی همراه مسئولین هستند، تقدیر نمود.
در ادامه جلسه دکتر فاطمه بدیعیان معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر آرزوی اصغر رئیس دانشگاه علوم انسانی و دکتر اعظم سبحانی رئیس دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی توضیحاتی پیرامون حوزه پژوهش و آموزش ارائه دادند.
در پایان دانشجویان و حاضرین در جشن، سرود، نام جاوید وطن از سالار عقیلی را همخوانی کردند که شور و شوق حماسی به فضای سالن‌ همایش‌های دانشگاه کوثر بخشید.