برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی-ورزشی ویژه دانشجویان دانشگاه کوثر

برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی-ورزشی ویژه دانشجویان دانشگاه کوثر

اردوی فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه دانشجویان دانشگاه کوثر با حضور رییس دانشگاه دکتر" رباط جزی"، اعضای هیات رییسه و سایر همکاران دانشگاه برگزار شد.یازدهم شعبان المعظم سالروز میلاد خجسته حضرت علی اکبر (ع) سرو بوستان ایستادگی و روز جوان, برتمامی ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام و جوانان آزاده و بلند اندیش ایران اسلامی تبریک و تهنیت باد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: این اردوی فرهنگی، ورزشی و تفریحی پنجشنبه هفته جاری (٦ اردیبهشت ٩٧) به مقصد منطقه نمونه گردشگری درکش واقع در 30 کیلومتری شهر آشخانه و 70 کیلومتری مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

 


وی خاطر نشان کرد: این اردوی دانشجویی به مناسبت گرامی‌داشت روز جوان و هفته خوابگاه‌های دانشجویی و با هدف آشنایی دانشجویان با طبیعت سرسبز خراسان شمالی و پاکسازی محیط زیست و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برگزار گردید.
دکتر "مریم محبتی" افزود: کوهنوردی، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، مسابقات فرهنگی و پاکسازی محیط و اقامه نماز جماعت از جمله برنامه‌های برگزار شده در این اردو می‌باشد.


گفتنی است در پایان به برگزیدگان مسابقات ورزشی و فرهنگی جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.
لازم به ذکر است منطقه گردشگری درکش با فاصله اندکی از جاده آسیایی از آب و هوایی معتدل، جنگلی و کوهستانی برخوردار است و چشمه‌سارهای فراوانی را در خود جای داده است.
به علاوه، تنها جنگل بلوط شرق کشور در این منطقه قرار گرفته است. کوه‌های جنوب این منطقه که بخشی از رشته کوه آلاداغ است پوشیده از انواع درختان جنگلی است که مناظر بسیار زیبا و محیطی دلچسب را برای گردشگران و کوهنوردان به وجود آورده است.