بازدید اعضای هیأت علمی دانشگاه کوثر از کارخانه سیمان بجنورد

بازدید اعضای هیأت علمی دانشگاه کوثر از کارخانه سیمان بجنورد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، به همت کارگروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت، رئیس دانشگاه به همراه جمعی از اعضای هیأت علمی و نمایندگان اداره صمت خراسان‌شمالی روز چهارشنبه 24 خرداد ماه 1402 از کارخانه سیمان بجنورد بازدید کردند.

دکتر معین مقدس رئیس دانشگاه کوثر در این بازدید علمی گفت: دانشگاه کوثر با داشتن اعضای هیات علمی توانمند و جوان می‌تواند در جهت رفع نیازها و مشکلات صنعت استان گام‌های بسیار موثری بردارد و با استفاده از این پتانسیل استان خراسان‌شمالی می‌تواند به یکی از استان‌های توانمند در شاخص‌های اقتصادی تبدیل شود.

دکتر معین مقدس ابراز داشت: این بازدید زمینه ساز تعامل بیش از پیش کارخانه سیمان بجنورد با دانشگاه کوثر در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی و رفع نیازهای این صنعت گردد.

محسن لک، مدیر عامل شرکت سیمان بجنورد به ارائه مسائل و تنگناهای ارتباط صنعت با دانشگاه پرداخت و یکی از راهکارهای حل مسائل را پرهیز از پیچیده کردن مسائل عنوان نموده و ابراز امیدواری کرد: با تدوین سرفصل‌های متناسب با نیاز این صنعت، بتوانیم با استفاده از خدمات آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه کوثر دانش مهندسین این صنعت را به روز نماییم.

گفتنی است اعضای هیأت علمی از بخش‌های مختلف خط تولید، آزمایشگاه‌های شیمی، فیزیک و... این کارخانه بازدید نمودند.