مدیر کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگی و ارتباطات:

ایران در پوشش اسلامی حرف برای گفتن زیاد دارد

ایران در پوشش اسلامی حرف برای گفتن زیاد دارد

مدیر کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی گفت: ایران در پوشش اسلامی حرف برای گفتن زیاد دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، محمد علی کیانی در آیین افتتاحیه نمایشگاه منطقه ای توانمندی های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: به دلیل نوع پوشش و جلوه های تمدنی، ایران در پوشاک و زیور آلات سنتی بسیار غنی است.

وی با بیان اینکه پوشش رفتار معنی دار است گفت: باید با برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را در پوشش به نمایش بگذاریم که در این راستا توانمندی بسیار وجود دارد.

وی بر حمایت از کالاهای ایرانی نیز تاکید و تصریح کرد: برگزاری جشنواره توانمندی دختران دانشجو یکی از اهداف حمایت از تولید کننده ها و کالای ایرانی است.

وی به شعار امسال اشاره ای کرد و افزود: باید بستر های این مهم را فراهم کنیم چرا که در پوشاک ظرفیت بسیار بالایی برای رونق کسب و کار، اشتغال و حتی صادرات وجود دارد.

کیانی افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی در خارج از کشور باعث مبادلات فرهنگ کشور نیز خواهد شد که رهبر معظم انقلاب برای تبادل فرهنگ ها بسیار تاکید و سفارش نیز دارند.

نمایشگاه منطقه ای توانمندی های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار است.

این نمایشگاه از هفتم تا 11 اردیبهشت ماه در بازار روز بجنورد دایر است و علاقه مندان می توانند از غرفه ها بازدید کنند.