امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه با سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه با سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر محبوبه معین مقدس، رئیس دانشگاه کوثر و دکتر حسین حاجی بیگلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

دکتر معین مقدس، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، اظهار داشت: انعقاد این تفاهم نامه می‌تواند کمک شایانی به ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فناوری و کاربردی نمودن نتایج تحقیقات دانشگاهی و ارتباط موثر بین دانشگاه و صنعت داشته باشد.

در ادامه دکتر حاجی بیگلو نیز با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود، گفت: فراهم نمودن بستر مناسب به منظور تربیت نیروی متخصص و ایجاد اشتغال در کشور امری ضروری و نیازمند نگاه ویژه است و اجرای این تفاهم نامه جهت تقویت منابع انسانی و پاسخگو بودن به نیازهای صنعت و معدن استان است.

شایان ذکر است که برگزاری بازدیدهای تخصصی جهت آشنایی با نیازهای تحقیقاتی و فناورانه صنایع و معادن استان، انجام دوره‌های فرصت مطالعاتی صنعتی اساتید دانشگاه، انجام پایان‌نامه‌های دانشجویان منطبق با نیازهای صنایع استان، همکاری با واحدهای صنعتی و کارآفرینان نمونه در جهت افزایش رونق تولید، بهره وری و ارتقای فضای کسب و کار از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه همکاری است.