افتتاحیه رویداد گوهر ناب در دانشگاه کوثر

افتتاحیه رویداد گوهر ناب در دانشگاه کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر رویداد گوهر ناب همزمان با جشن روز دختر در روز 24 اردیبهشت ماه در سالن اندیشه کوثر افتتاح و از پوستر آن رونمایی شد.

 حجت‌السلام والمسلمین رفیعی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ، به عنوان سخنران ویژه این مراسم، گفت: امروزه مسئله عفاف و حجاب به بهانه آزادی‌خواهی برای بانوان و دختران مطرح می شود اما با هدف‌ ایجاد بی‌انگیزگی در جوانان نسبت به افراد و پیرامون خود دنبال می شود و برای کشور و نظام تبدیل به مسئله شده است.
وی افزود: از طریق ایده‌های ناب، می‌توان کنشگری میدانی مطابق با زیست بوم استان و جامعه خود داشته باشیم و همه‌ی ما چه در جایگاه حقوقی و چه در جایگاه یک انسان، نسبت به افراد و اتفاقات پیرامون خود مسئول هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: غرب به دنبال دلسوزی برای بانوان و آزادی جامعه نبوده و نیست بلکه به دنبال تزلزل در پایه‌های خانواده و به تبع آن تنزل در جامعه است.

وی با اشاره به رویداد گوهر ناب عنوان داشت: این رویداد با عنوان تجمیع کننده ایده‌ها و حل مسئله‌های عفاف و حجاب و با هدف فعالسازی کنشگران میدانی و توجه به مسائل پیرامون برگزار می‌شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با کمک و همراهی دانشگاه کوثر می‌توانیم با ایده‌های خلاقانه و مبتکرانه در موضوع ایجابی، محتوایی، روش و منش و تقویت هویت ایرانی و اسلامی که مورد مطالبه رهبری است را محقق سازیم. از این رو، به عنوان متولیان این برنامه، سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و دانشگاه کوثر  کمک خواهند کرد تا ایده‌های برتر با کمک خود فرد ایده پرداز به مرحله اجرا برسد.