اطلاعیه رزرو اتاق در خوابگاه خودگردان دخترانه کوثر

اطلاعیه رزرو اتاق در خوابگاه خودگردان دخترانه کوثر

قابل توجه کلیه دانشجویان محترم که از دور اول ثبت نام خوابگاه جا مانده­اند و کلیه دانشجویان محترم کارشناسی ارشد دانشگاه کوثر(ویژه خواهران)
احتراما شرایط رزرو اتاق درخوابگاه کوثر به شرح ذیل می­باشد:

  1. مرحله اول: ابتدا دانشجو به سامانه صندوق رفاه دانشجویان به آدرسhttps://bp.swf.ir  مراجعه و ثبت­نام خود را با کلیک بر روی گزینه ثبت نام دانشجوی جدید انجام دهد. شایان ذکر است جهت وارد شدن به سامانه مذکور از نرم­افزار به­روز شده فایرفاکس وارد شوید، کد ملی خود را به زبان انگلیسی وارد نمایید و از سیستم کامپیوتر استفاده نمایید. و در صورت کند بودن سرعت سامانه صندوق رفاه مکرر و در ساعات و روزهای مختلف وارد شوید(ثبت­نام در این مرحله الزامی است).
  2. مرحله دوم: وارد شدن به سایت دانشگاه کوثر بجنورد. پرتال دانشجویی خود. منوی ثبت نام خوابگاه. تکمیل فرم‌های الکترونیکی. زدن گزینه تایید در فرم آخر(فرم گردش کار). ثبت­نام خود را نهایی فرمایید و جهت پرداخت هزینه خوابگاه با مدیران محترم خوابگاه تماس حاصل فرمایید(ثبت‌­نام در این مرحله الزامی است).

لطفا به نکات زیر دقت نمایید:

- قرارداد بین دانشجو و خوابگاه­دار برای ۲ ترم تحصیلی بسته می­شود.

- اجاره ترم اول سال تحصیلی به صورت یکجا پرداخت گردد که در زمان استقرار در خوابگاه فیش پرداختی به مدیر محترم خوابگاه تحویل داده شود و برای ترم دوم فقط یک فقره چک به تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ ارائه گردد. حتما چک­‌های خود را قبل از تحویل به مدیر خوابگاه ثبت سامانه بانک مذکور نمایید. کد ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد آقای علی مرتضوی را از سرپرستان خوابگاه دریافت نمایید.

- جهت انتخاب نوع اتاق و نفرات و مبلغ اتاق­ها با شماره تماس­های مدیران محترم خوابگاه کوثر تماس حاصل فرمایید.

تلفن سرپرستان خوابگاه کوثر:

 خانم مرتضوی ۰۹۱۵۵۸۵۷۸۵۲ ////////////// خانم وکیلی۰۹۹۱۰۰۲۱۰۰۶

- مبلغ قرارداد شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ خوابگاه بر اساس مصوبه شورای نظارت بر خوابگاه‌­های استان خراسان شمالی به شرح ذیل می­باشد:

اتاق ۴ نفره به مبلغ ۳۱۰۰۰۰۰۰ ریال معادل سه میلیون و صد هزار تومان

اتاق ۶ نفره به مبلغ ۲۶۰۰۰۰۰۰ ریال معادل دو میلیون و ششصد هزار تومان

اتاق ۱۲ نفره به مبلغ ۲۲۰۰۰۰۰۰ ریال معادل دو میلیون و دویست هزار تومان

-  شماره کارت جهت واریز اجاره خوابگاه۶۰۳۷۹۹۷۳۲۶۸۵۷۶۷۰  به نام زهرا محمدی می­باشد.

توجه:  درصورت پرداخت مبلغ اجاره‌ ­بهای ۲ ترم تحصیلی به صورت یکجا مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال معادل دویست هزار تومان تخفیف داده خواهد شد.

- تاریخ پذیرش دانشجویان ورودی های ۱۴۰۰-۱۳۹۹-۱۳۹۸ و دانشجویان ارشد در خوابگاه خودگردان دخترانه کوثر، از ۱ مهرماه ۱۴۰۱ می‌­باشد.

                                     

توجه: دانشجویان محترم کارشناسی ارشد لطفا زمان تماس با سرپرستان خوابگاه حتما مقطع تحصیلی خود را ذکر کنند و در واحد کارشناسی ارشد اتاق رزور نمایند.
- آدرس و شماره تماس خوابگاه کوثر:

استان خراسان شمالی. بجنورد. خیابان شریعتی جنوبی. شریعتی جنوبی۵. ابتدای کوچه سمت چپ.

تلفن سرپرستان محترم خوابگاه کوثر: خانم مرتضوی ۰۹۱۵۵۸۵۷۸۵۲ ///// خانم وکیلی: ۰۹۹۱۰۰۲۱۰۰۶ 


جهت اطلاع از وسایل مورد نیاز برای خوابگاه دانشجویی کلیک کنید.

معاونت دانشجویی دانشگاه کوثر- امورخوابگاه­‌ها