رئیس دانشگاه کوثر:

از کمبود فضای فیزیکی رنج می بریم

از کمبود فضای فیزیکی رنج می بریم

رئیس دانشگاه کوثر با اشاره به اقدامات 40 روزه خود انجام شده در تامین فضای آموزشی،اداری وخوابگاهی وتعدد وپراکندگی ساختمان ها گفت: از کمبود فضای فیزیکی رنج می بریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر دکتر علیرضا حسینی درتشریح گزارش 40 روزه حضور خود در دانشگاه کوثر در نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی و مدیران دانشگاه کوثر با استاندار خراسان شمالی افزود: امسال از طریق سازمان سنجش، اسامی 845 نفر به ما اعلام شد که 600 نفر برای تحصیل در دانشگاه پذیرش شدند.

وی از تجهیز 3 خوابگاه دانشجویی شامل 450 تخت خبر داد که بخشی از آن با کمک 70 میلیون تومانی استاندار خراسان شمالی انجام شده است و افزود: در این خوابگاه ها اتاق مشاوره، اتاق تربیت بدنی و بوفه دانشجویی وجود دارد و تمام خوابگاه ها به وسایل گرمایشی و ... مجهز شده اند.

دکتر حسینی همچنین به بازدید دوره ای از خوابگاه ها و نشست های مختلف با هدف تعامل با دانشگاه اشاره کرد وادامه داد: ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه کوثر غیربومی نیز هستند و اکنون در خوابگاه‌های دانشگاه مستقرشده‌اند .

وی اظهار کرد: دانشگاه کوثر از مهر سال 91 با 3 واحد فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی آغاز به فعالیت کرده است که مأموریت ابلاغی وزارت علوم،تحقیقات وفناوری برای این مجموعه علوم انسانی اسلامی است.

حسینی همچنین نسبت به‌اتفاق اخیر این دانشگاه گفت: تاکنون به‌صورت کتبی در خصوص علت این حادثه گزارشی دریافت نشده است.

بر اساس این گزارش استاندار خراسان شمالی و هیئت همراه در پایان این نشست از ساختمان اداری شماره یک ، آشپزخانه و سالن غذاخوری، خوابگاه تندیس2 دانشجویی  دانشگاه کوثر بازدید کردند.