به منظور تهیه و تنظیم برنامهها و تبیین خط مشی کلی امور اداری دانشگاه، ایجاد هماهنگی جهت سهولت و سرعت امور اجرائی با حضور مسئولین واحدهای مختلف حوزه معاونت، شورای اداری و مالی دانشگاه تشکیل می گردد. که متشکل از افراد زیر می باشد:
- معاون اداری و مالی
- مدیر امور اداری و پشتیبانی
- مدیر مالی
- مدیر ساختمانها و تأسیسات
- مدیر کارگزینی و رفاه و مدیر مالی
- مدیر دفتر حقوقی
وظایف و اختیارات :
- مطالعه، بررسی و برآورد نیازهای مربوط به نیروی انسانی و ارائه رهنمودهای مناسب
- بررسی و اظهارنظر درباره امور مربوط به امور مالی، پاداش، به کارگیری نیرو و نقل و انتقالات، اجاره وسایل نقلیه و ساختمانهای استیجاری مورد نیاز